Rzeszów - Kołobrzeg
MaREK
2004-07-19 15:50:46 UTC
Witam

Czy orientuje się ktoś z Was czy z naszego miasta wyjeżdżają busy do
Kołobrzegu?
Chciałem jechać pociągiem ale nie bardzo mi połączenie odpowiada
(rzeszów-krakow-warszawa-poznan-kolobrzeg 3 przesiadki)
PKSem z Rzeszowa to tylko do Warszawy moge dojechać więc zostają busy.
Wiem że na grupie było dużo wątków odnośnie busów rzeszow-lublin/krakow
itp. Ale do Kolobrzega jakoś nie zauważyłem.

Jeśli macie jakieś info to czekam na odpowiedź.
--
Pozdrawiam MaREK
GaduGadu: 4086323
Jabber ID: maremo(at)chrome.pl
Kjub
2004-07-19 16:22:59 UTC
Post by MaREK
Chciałem jechać pociągiem ale nie bardzo mi połączenie odpowiada
(rzeszów-krakow-warszawa-poznan-kolobrzeg 3 przesiadki)
Jakoś w tamtym roku w czasie sezonu wakacyjnego jeździł regularnie
bezposrednio z Rzeszowa do Kołobrzegu. Z tąd wyjazd chyba ok 16 a na
miejscu jest o 8 nastepnego dnia!!

A tak dokładnie to gdzie się wybierasz? Jakby co to pytaj na priv'a. Ja
tam jezdze od 10 lat ;)
Post by MaREK
Wiem że na grupie było dużo wątków odnośnie busów rzeszow-lublin/krakow
itp. Ale do Kolobrzega jakoś nie zauważyłem.
Chyba nikomu by się to nie odpłacało. Za duże zużycie samochodu po całej
Polsce. Wiem co mówie :))
--
Pozdrawiam / Kjub /
www.kupcik.republika.pl / www.fotokupcik.republika.pl
"Co ma być, to będzie...a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć"
Artur Lew
2004-07-19 16:53:51 UTC
Post by Kjub
miejscu jest o 8 nastepnego dnia!!
Jaka cena ?

Artur
MaREK
2004-07-20 13:44:18 UTC
Post by Kjub
A tak dokładnie to gdzie się wybierasz? Jakby co to pytaj na priv'a. Ja
tam jezdze od 10 lat ;)
Jade do Dzwirzyna to jerst okolo 12 km od Kolobrzegu na zachod.
Pytam o busa ponieważ dojazd koleją jaki jest taki jest.
Ale jak widze nikt nie zna odpowiedzi :-(
Noże jednak ktoś się orientuje ...?
Skype: marek.pl
Jer
2004-07-20 14:08:26 UTC
Post by MaREK
Post by Kjub
[...]
Hmm - pierwszy link jaki mi wyskoczył to:
http://www.123noclegi.info/przewozy_turystyczne.html

hmm
Jer
Kjub
2004-07-20 15:51:34 UTC
Post by MaREK
Jade do Dzwirzyna to jerst okolo 12 km od Kolobrzegu na zachod.
Pytam o busa ponieważ dojazd koleją jaki jest taki jest.
Ale jak widze nikt nie zna odpowiedzi :-(
Noże jednak ktoś się orientuje ...?
Jeżdzą autobusy komunikacji miejskiej w Kołobrzegu;) Linia D
Odjezdza z pod Dworca Głównego na ul.Kniewskiego, rozkład:

http://www.km.kolobrzeg.pl/modules.php?op=modload&name=Subjects&file=index&req=viewpage&pageid=71

A z Dźwirzyna rozkład jest tu:

http://www.km.kolobrzeg.pl/modules.php?op=modload&name=Subjects&file=index&req=viewpage&pageid=72

P.S.
Bywałeś w Grzybowie. Droga Kołobrzeg - Dźwirzyno? ;)
MaREK
2004-07-20 16:10:02 UTC
Post by Kjub
Jeżdzą autobusy komunikacji miejskiej w Kołobrzegu;) Linia D
mnie nie interesuje dojazd z kolobrzegu do dzwirzyna tylko z rzeszowa do
kolobrzegu, dojazd BUSem. Przejazdy autokarami i pociągiem mam obeznane.

Dzięki za wszystkie posty ale czytajcie wczesniej pytanie a nie piszcie o
mozliwośći dojazdu PKP z przesiadkami czy tam bez (tutaj pisze odnośnie
wszystkich odpowiedzi a nie konkretnie Twojej)
Skype: marek.pl
WD40
2004-07-19 17:07:31 UTC
Czy orientuje siê kto¶ z Was czy z naszego miasta wyje¿d¿aj± busy do
Ko³obrzegu?
Chcia³em jechaæ poci±giem ale nie bardzo mi po³±czenie odpowiada
(rzeszów-krakow-warszawa-poznan-kolobrzeg 3 przesiadki)
Przecie¿ jest bezpo¶rednie po³±czenie kolejowe:

Rzeszów - Ko³obrzeg (kursuje od 25 czerwca do 30 sierpnia),
odjazd 15.37, przyjazd 7:21, poc. nr 38500,
Ko³obrzeg-Rzeszów (kursuje od 26 czerwca do 31 sierpnia),
odjazd 19:50, przyjazd 10:08, poc. nr 83500
cena 64,50 (100%), 40,63 (37%)

Pozdrawiam. Piotrek
Kjub
2004-07-19 19:35:33 UTC
Rzeszów - Kołobrzeg (kursuje od 25 czerwca do 30 sierpnia),
odjazd 15.37, przyjazd 7:21, poc. nr 38500,
Ja jednak polecam samochód:) min 10godz ale warto dla samej przyjemności
i fajnych widoków.
WD40
2004-07-19 20:08:21 UTC
Post by Kjub
Ja jednak polecam samochód:) min 10godz ale warto dla samej
przyjemno¶ci
Post by Kjub
i fajnych widoków.
I tu z cie¿kim sercem muszê Ci przyznaæ racjê, im dalej na zachód tym
coraz wiêcej niszczej±cych budynków PKP :-(

Pozdrawiam. Piotrek
Kjub
2004-07-19 20:52:57 UTC
I tu z cieżkim sercem muszę Ci przyznać rację, im dalej na zachód tym
coraz więcej niszczejących budynków PKP :-(
Ale za to coraz więcej lepszych widoków ;)
kamileq
2004-07-19 21:22:36 UTC
I tu z cieżkim sercem muszę Ci przyznać rację, im dalej na zachód tym
coraz więcej niszczejących budynków PKP :-(
A podobno na zachodzie lepiej... ;-) co chwile ktoś "o tym zachodzie" na
grupie mówi ;-)
BTW. Taki pociąg to spox. Wsiadzasz w kuszetke, kilkanaście godzin spania i
jestes na 2 końcu Polski ;-)
--
Pozdrawia kamileq!
[Www.Google.Pl twoim przyjacielem!]
mailem.] [Dla a.p.a.: archiwizator aukcji http://mojeaukcje.com/nta/ ]
WD40
2004-07-19 21:28:15 UTC
BTW. Taki poci±g to spox. Wsiadzasz w kuszetke, kilkana¶cie godzin
spania i
jestes na 2 koñcu Polski ;-)
Jeszcze jakby by³a w tym sk³adzie to by by³o spox :-)

Pozdrawiam. Piotrek
Kjub
2004-07-20 09:04:41 UTC
Jeszcze jakby była w tym składzie to by było spox :-)
Także Kamilq zapomnij :) Jak już coś to w samochodzik i jazda przez
Polske :))
kamileq
2004-07-20 11:58:15 UTC
Post by Kjub
Jeszcze jakby była w tym składzie to by było spox :-)
Także Kamilq zapomnij :) Jak już coś to w samochodzik i jazda przez
Polske :))
Przecież są takie do kołobrzegu, intercity. znajomy jechał pociągiem, ja
samochodem.
Kjub
2004-07-20 12:10:10 UTC
Post by kamileq
Przecież są takie do kołobrzegu, intercity. znajomy jechał pociągiem, ja
samochodem.
Z tego co pamiętam to chyba są ale poza sezonem z Krakowa. Jedzie
sypialny i kuszetka;) Ale w sezonie jest normalny oczywiście z podziałem
na klasy 1 i 2 :)
WD40
2004-07-20 12:36:20 UTC
Przecie¿ s± takie do ko³obrzegu, intercity. znajomy jecha³ poci±giem,
ja
samochodem.
Pewnie ¿e s±, nawet auto mo¿esz poci±giem nad samo morze przewieŒæ :-)
Tylko ¿eby skorzystaæ zarówno z tego jak i ze zwyk³ych kuszetek, musisz
siê udaæ najbli¿ej do Krakowa :-|
PS. Proponuje zamkn±æ temat bo nas Lolo dopadnie :D

Pozdrawiam. Piotrek
kamileq
2004-07-20 13:27:42 UTC
PS. Proponuje zamknąć temat bo nas Lolo dopadnie :D
A co mnie [nas] to obchodzi?!
Kjub
2004-07-20 13:31:58 UTC
Post by kamileq
A co mnie [nas] to obchodzi?!
Jakby co to zapraszamy:)
kamileq
2004-07-20 21:08:56 UTC
Post by Kjub
Post by kamileq
A co mnie [nas] to obchodzi?!
Jakby co to zapraszamy:)
???????????????
Erbi
2004-07-20 22:13:15 UTC
kamileq w ostatnim po¶cie napisa³(a)
A podobno na zachodzie lepiej... ;-) co chwile kto¶ "o tym zachodzie" na
grupie mówi ;-)
BTW. Taki poci±g to spox. Wsiadzasz w kuszetke, kilkana¶cie godzin spania
i jestes na 2 koñcu Polski ;-)
Przy okazji kto¶ ciê okradnie i obudzisz siê w samych majtkach albo jeszcze
gorzej :)

--
Pozdrówka Erbi
gg:2063001
z emila usuñ "wywalto."
Turysta
2004-07-20 22:40:32 UTC
Czesc,
Moze troszeczke nie na temat, ale nie chcialem zakladac nowego posta wiec
zapytam sie tutaj. Powiem krotko i na temat. Mam 9 dni wolnego w sierpniu.
Gdzie warto spedzic te dni nad morzem ? Zaznaczam ze bylem nad morzem 7 albo
8 razy. Znam Gdansk, Gdynie, Sopot, Hel, Kolobrzeg, Mrzerzyno, Jastarnie
dobrze i jeszcze kilka innych miejscowosci. Co polecacie ?

Pozdrawiam...
Kjub